wtorek, 1 kwietnia 2014

Wiosny ciąg dalszy :)

Ze względu na stan bez maszynowy.... wciąż nie mogę wykończyć tych wszystkich cudowności, które leżą i czekają na aplikacje.... A ostatnio energia mnie roznosi i koniecznie chcę coś szyć, szyć i jeszcze raz szyć....
Przypomniałam sobie o koszulkach polo, które kiedyś kupiłam bo potrzebne mi były jakieś kolorowe skrawki na aplikacje, nie mogłam się wówczas zdecydować na kolory co skończyło się wyniesieniem chyba około 20 różnych kolorowych koszulek :) I właśnie dziś postanowiłam coś z tych koszulek uszyć.... Po za tym coraz częściej dostaje zapytania w sprawie kolorowych bawełnianych ubranek na wiosnę i lato. Dlatego właśnie powstało lekkiego i fajnie kolorowego na wiosnę....
Jeszcze nie wiem czy wprowadzę do produkcji :D taka bawełnianą serię, ale kto wie może jakieś zainteresowanie się ujawni :)
Wiosenny MĘSKI komplecik, męski tylko dlatego że szyty był dla naszego prywatnego modela, ale myślę że nie jedna dziewczynka nie powstydziłaby się coś takiego założyć :)




I jeszcze dziewczęca koszulka.... Typowo dziewczęca :)




A model w wiosennym komplecie prezentuje się tak :) 














No to chłop zaszalał w nowym ciuchu :) 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz